Щороку світові лідери в галузі ставок на спорт і онлайн-геймінгу збираються на конференції та виставці SBC Summit Barcelona, щоб обговорити майбутнє галузі, поділитися інформацією та налагодити важливі зв’язки.
У надії дізнатися більше про захід і перейнятися атмосферою SBC перед заходом, ми поговорили з Деннісом Алгріном, директором з маркетингу SBC.
Деннісе, ми знаємо, що ви дуже зайняті зараз, коли SBC Barcelona стає ближче з кожним днем, тому велике спасибі, що знайшли час поговорити з нами. Як ви ставитеся до організації саміту SBC у Барселоні? Ви там, де ви сподівалися бути?
Завжди приємно!
SBC Summit Barcelona – наша найбільша на сьогоднішній день виставка і конференція, тож останнім часом все дійсно було дуже завантажено.
Цього року ми вдвічі збільшили виставкову площу та запустили сім окремих сцен, на яких трохи менше 400 професіоналів галузі діляться своїм досвідом та ідеями з аудиторією заходу.
Усе це пов’язано з великою закулісною роботою – ми маємо переконатися, що наші експоненти готові, теми конференції розсортовані, а спонсори отримують від цього заходу ту цінність, яку вони очікують. Крім “практичного” боку, ми завжди прагнемо приділяти достатньо часу роздумам про те, як ми можемо організувати незабутній захід для відвідувачів – високоякісний досвід є частиною ДНК SBC.
Наша команда зростає з кожним днем, і це значно полегшує завдання. Тепер у нас є сформована команда з роботи з клієнтами, яка дбає про наших спонсорів та експонентів, а також команда зі зв’язків з клієнтами, яка тісно співпрацює з операторами та афілійованими особами, допомагаючи їм максимально ефективно використовувати досвід SBC Summit Barcelona.
Так що так, все було досить неспокійно, але наша розширена команда відмінно справляється, незважаючи на тиск. Я дуже задоволений тим, як йдуть справи всередині компанії, і нам навіть вдається випереджати графік. Трудова етика кожної людини воістину гідна захоплення і є великою частиною загального успіху SBC.
Побачити, як подія здійснилася, – найбільша нагорода в усьому процесі.
Скільки учасників ви очікуєте на саміті цього року? Ми чули, що очікується участь 6000 керівників вищої ланки.
Правильно. Як уже згадувалося, ми збільшили виставкову площу вдвічі, і на заході буде представлено понад 200 компаній, які продемонструють свою продукцію та інновації. Однак на цьому наші амбіції не закінчуються.
SBC Summit Barcelona – це наше флагманське шоу, і воно має глобальний характер, а це значить, що воно не обмежене фізичними кордонами та вітає всіх представників індустрії спортивних ставок і iGaming, а також компаній, що працюють із клієнтами з нашої сфери.
Ба більше, на відміну від деяких більш “тематичних” заходів у нашому портфоліо, як-от CasinoBeats або Betting on Sports Europe, SBC Summit Barcelona охоплює всі напрямки галузі. У нас будуть оператори ставок на спорт і казино, афіліати, постачальники ігор, постачальники букмекерських контор, CRM-рішення, фахівці з маркетингу, засоби масової інформації, гуру платежів і фахівці з дотримання вимог – усі будуть там.
Не будучи обмеженим кордонами або галузевими вертикалями, ми можемо мислити ширше і створювати подію, що охоплює всю галузь. Тому цього разу і без будь-яких обмежень, пов’язаних із COVID, ми очікуємо, що близько 6000 делегатів приєднаються до нас у Барселоні.
Кожна зона також обладнана окремим баром і нетворкінг-лаунджем – мета SBC Summit Barcelona – створити ідеальні умови для ведення бізнесу.
Спільнота SBC справді дивовижна. Вони тут насамперед для ведення бізнесу, але всі завжди готові повеселитися – ось чому наші мережеві заходи завжди так переповнені.
Також приємно бачити, що індустрія піклується про освіту. Наші конференц-зали завжди повні людей, які шукають поради або ідеї, що допоможуть їм підняти свій бізнес на новий рівень.
Це те, що я очікую побачити і цього разу – просто більше і краще, оскільки ми завжди прагнемо перевершити наші власні стандарти.
Ми зробили все можливе, щоб створити незабутні враження. У нас є чудові гості, які додадуть зоряного пилу цій події, як-от легенда покеру Моллі Блум, яка виступить з основною доповіддю та проведе ексклюзивний запрошений покерний турнір для представників галузі C-level. До нас також приєднається колишня футбольна зірка Гаїска Мендьєта, яка приєднається до нас на футбольному чемпіонаті SBC і церемонії нагородження SBC. І, звичайно ж, у нас буде Метью Болл, якого багато хто називає гуру метавсесвіту.
Захід наповнений яскравими моментами, нетворкінгом, освітніми можливостями та діловими перспективами, і ми з нетерпінням чекаємо зустрічі з усіма в Барселоні.
Ви розділили простір на зони, надавши кожному, від ставок на спорт, казино та онлайн-геймінгу, до платежів і дотримання нормативних вимог
партнерських програм, маркетингу та ЗМІ, нових технологій та інших, власну сцену конференції, виставкову залу та зони для спілкування. Чому такий поділ?
Основна мета полягає в тому, щоб зробити речі легкими і полегшити змістовну особисту взаємодію. Зональна концепція ідеально підходить для цього. Присутнім делегатам буде простіше орієнтуватися в просторі, особливо з огляду на розмір виставкової зали (18 000 кв. м).
Кожен приходить на галузеві заходи з певним порядком денним, і ми, як організатор заходу, готові допомогти. Наші учасники хочуть зустрітися з операторами, афілійованими особами, постачальниками та представниками ЗМІ. Завдяки зонам, що розділяють виставкову залу на тематичні секції, люди не витрачатимуть час на блукання, а натомість звертатимуться до компаній, які можуть виявитися корисними для їхнього бізнесу, що б вони не шукали.
Кожна зона також обладнана окремим баром і нетворкінг-лаунджем – мета SBC Summit Barcelona – створити ідеальні умови для ведення бізнесу.
Як директор з маркетингу SBC, ми припускаємо, що ви несете велику відповідальність за те, щоб допомогти цьому заходу привернути увагу, на яку він заслуговує. Як ви з усім цим справляєтеся?
Робота має свої проблеми, не можу цього заперечувати. Існує безліч спеціалізованих галузевих заходів, і вам постійно потрібно покращувати свою гру, щоб переконати людей у тому, що ваш захід не можна пропустити. Маркетингова команда відіграє величезну роль у цих спільних зусиллях.
Незважаючи на труднощі, у нас є фантастичний продукт, який значно полегшує нам життя. У нас є чудовий освітній контент для ринку, блискучі спікери та провідні компанії, які діляться своїми інноваціями з нашою аудиторією на виставковому майданчику, – тож завжди є що розповісти.
Найбільша проблема полягає в тому, щоб вибрати інформацію, яку ми пропонуємо нашим відвідувачам, щоб не перевантажувати їх. Ми, звісно, не хочемо потрапити в їхню папку зі спамом. Робити речі особистими – це те, що, як правило, працює найкраще для нас. Ми сегментуємо нашу аудиторію і витрачаємо багато часу, намагаючись зрозуміти, що вони шукають. Партнери, наприклад, хочуть зустрітися з операторами. Це те, що нам потрібно враховувати щоразу, коли ми проводимо кампанію.
Чудово те, що наша команда конференції дійсно знає свою справу. Вони завжди залишаються в курсі тем, які справді навчатимуть галузь, що значно спрощує нам розповсюдження наших новин серед найкращих галузевих ЗМІ та досягнення високого рівня залученості в наші канали соціальних мереж.
Я завжди кажу своїй команді, що креативність – це ключ до успіху. Маркетинг можна автоматизувати, але в ньому ніколи не повинно бракувати творчості. В іншому разі ми потрапимо в пастку, щоразу постачаючи один і той самий продукт. І це точно не мета. Мета завжди ставати кращими.
Чи є хтось особливий, з яким ви особисто з нетерпінням чекаєте спілкування?
Робота зі ЗМІ та стратегічними партнерами SBC – велика частина моєї роботи.
Звісно, я з нетерпінням чекаю зустрічі з ними на саміті SBC в Барселоні та обговорення незліченних можливостей і кампаній, над якими ми можемо працювати разом.
Я також із нетерпінням чекаю зустрічі зі стартапами, які беруть участь у першому конкурсі SBC Summit Barcelona First Pitch. Ці люди вміють вирішувати проблеми, мають свіжі ідеї та мислять нестандартно. Вони лідери завтрашнього дня.
У нас також є абсолютно нова “Зона нових технологій, блокчейна і метавсесвіту” на заході цього року, і я дуже хочу дізнатися і обговорити, як метавсесвіт вплине на нашу галузь.
No Comments