Члени Всеукраїнської Ради Гемблінгу (UGC) підписали меморандум про рекламу азартних розваг. Серед компаній – 11 сертифікованих операторів азартних ігор.
“Є багато способів донести інформацію про свій продукт, і якщо всі білборди рекламуватимуть азартні ігри – це може спричинити деякі наслідки, створить втому від реклами. У результаті сфера не отримає очікуваного ефекту із залучення клієнтів”, – повідомив голова Всеукраїнської спілки розвитку букмекерства Михайло Коваль.
Забирай фріспіни безкоштовно!
Загалом серед компаній, які підписали документ, варто відзначити: Parimatch Ukraine, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP.UA, Cosmolot, “Хвиля 4444”, PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker і VBET.
Меморандум закликав дотримуватися деяких правил, і зі свого боку забороняє рекламу гемблінг індустрії:
- На радіо і телебаченні в період з 06:00 до 23:00.
- На товарах, які можуть використовувати неповнолітні.
- У місцях, де можуть проводитися заходи для людей, які не досягли 21 року.
- На сайтах, що містять інформацію або матеріали порнографічного характеру, елементи жорстокості, сцен насильства/насильства, приниження честі та гідності, цинізму, вживання наркотичних засобів, закликів до расової або міжнаціональної ворожнечі.
Так само обов’язковим правилом реклами азартних ігор є використання тексту-попередження – “Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил відповідальної гри”.
Варто зазначити, що цей меморандум буде дійсний до 31 грудня 2025 року. Отримай бонус в найкращі європейські онлайн казино.
No Comments